İtfaiye Müdürlüğü

Burdur Belediyesi 11 Aralık 2012 Yorumlar Kapalı

T.C.

BURDUR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

İTFAİYE MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

S.N VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
1 Yangın söndürme Telefon, telsiz ve şahsen İhbar alınır alınmaz (hemen)
2 Her türlü kaza, çökme, patlama, mahsur kalma v.b olaylara müdahale etmek  

Telefon, telsiz ve şahsen

İhbar alınır alınmaz (hemen)
3 Su baskınlarına müdahale etmek Telefon, telsiz ve şahsen İhbar alınır alınmaz (hemen)
 

4

Doğal afet ve olağanüstü durumlarda kurtarma ve tahliye çalışmasına katılmak  

Telefon, telsiz ve şahsen

İhbar alınır alınmaz (hemen)
5 Belediye sınırları dışındaki olaylara müdahale etmek Telefon, telsiz ve şahsen İhbar alınır alınmaz (hemen)
6 Orman yangınlarına müdahale etmek Telefon, telsiz ve şahsen İhbar, alınır alınmaz (hemen)
 

7

 

Kamu ve özel kuruluşlara yangından korunma eğitimi vermek.

-Yazıyla müracaat

-Gününü tespit etmek

- Eğitimi gerçekleştirmek

-Raporunu ilgili kuruma göndermek ve                  bir suretini dosyalamak.

 

 

7 Gün

 

8

 

Kamu ve Özel Kuruluşların Yangın Söndürme Cihazlarını kontrol etmek.

 

-Yazıyla müracaat

-Gününü tespit etmek

- Eğitimi gerçekleştirmek

-Raporunu ilgili kuruma göndermek ve                  bir suretini dosyalamak.

 

 

7 Gün

 

 

9

 

Kamu ve Özel kuruluşların katılımıyla yangın söndürme ve kurtarma tatbikatı yapmak.

-Yazıyla müracaat

-Gününü tespit etmek

- Eğitimi gerçekleştirmek

-Raporunu ilgili kuruma göndermek ve                  bir suretini dosyalamak.

 

15 Gün

 

 

10

Belediye sınırları içerisinde Belediye Meclisinin belirleyeceği ücret karşılığında, baca temizleme su basma su verme,parnkart asma, ücretli merdiven vb. (Müteferrik işler)  

-Vatandaşın  şahsen müracatı

-Ücretin Belediye Veznesine yatırılması -Hizmetin gerçekleşmesi

 

 

1 Gün

11 Belediye sınırları içerisinde yol, beton sulamasının yapılması Telefon, Telsiz, Yazı ile, Şahsen. 1 Gün
12 Susuz Semtlere su vermek. Telefon, Telsiz, Yazı ile Şahsen. 30Dak. – 3saat
 

 

13

 

Ruhsat alacak Kuruluşlara Yangın ve Patlamalara karşı önlemlerin alındığını belirten İtfaiye raporu vermek.

-Yazı ile müraatcat

-İşyerini kontrol etmek.

-Eksikliklerin giderilmesi için süre vermek.

-Tekrar kontrol etmek.

-Raporun ilgili kurum ve kuruluşlara gönderilip bir suretinin dosyalanması.

 

 

15 Gün

14 Yangın raporu verilmesi. -Şahsen müracaat. 1 Gün
       
      NOT: MÜDÜRLÜĞÜMÜZ 21 EKİM 2006 TARİH VE 26326 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN BELEDİYE İTFAİYE YÖNETMELİĞİ ESASLARINA UYGUN OLARAK GÖREV YAPMAKTADIR

İLK MÜRACAAT YERİ :BURDUR İTFAİYE MÜDÜRLÜĞÜ                 İKİNCİ MÜRACAAT:BURDUR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

İSİM:HASAN ÖZBAN                                                                                  İSİM: SERDAR BAŞGÜL

ÜNVANI:İTFAİYE MÜDÜRÜ                                                                    ÜNVANI: BAŞKAN YARDIMCISI

ADRES:ÖZGÜR MAH. OTOGAR YANI BURDUR                                  ADRES:HALI SARAYI HİZMET BİNASI

TEL:0(248) 233 16 52                                                                                    TEL: 0 (248) 233 53 90

FAXS:0 (248) 233 16 52                                                                                 FAX: 0(248) 233 53 94

Yorumlar kapalı.